עדשות מגע צבעוניות ליום החתונה

דמיינו את הסצנה הבאה: זוג צעיר עומד מתחת לחופה, החתן אומר 'אם אשכחך ירושלים תישכח ימיני' ושובר את הכוס ואז מגיע הרגע הכי רומנטי של הערב, בו החתן מזיז בעדינות את ההינומה ובדרכו לנשק את אשתו הטרייה נועץ מבט עמוק בעיניה השחורות. המממ… בעצם… הכחולות.

הפתעה מתחת לחופה

כחלק מטרנד 'פנטזיית המראה המושלם בערב הכלולות' יותר ויותר כלות בוחרות להצטייד גם בצבע חדש לעיניים, או במילים אחרות, לרכוש עדשות מגע צבעוניות איכותיות של DESIO.
העדשות של DESIO הן עדשות מגע באיכות אופטיקה (שגם מגיעות בכל קשת המספרים האופטיים) שמיועדות הן לבעלי ליקויי ראייה שרוצים לגוון בגון העיניים והן (במספר 0) לכל אחד (ואחת) שרוצה להחליף את צבע העיניים מכל סיבה שהיא.
כאמור, אנו פוגשים את זה רבות במסגרת המראה הטוטלי לחתונה אצל כלות, אורחות ולעיתים אפילו אצל חתנים.

עיניים סגולות, כמו של ליז טיילור

בשונה מעדשות המגע הצבעוניות שהכרנו בעבר, שגם היו בעלות גימור ירוד ומראה מלאכותי וגם גרמו חוסר נוחות וגירויים לעין.
העדשות של DESIO מבשרות פתרון מדור חדש, הן באיכות האופטית, נוחות השימוש והשמירה על בריאות העין והן בעובדה שהמראה שלהן נראה ממש טבעי.
כך שמי שלא ממש מכיר אתכן לא יחשוד שעיני השקד/ירקן/פחם שהתקשטתן בהן אינן הצבע הטבעי שלכן.
העדשות של DESIO מאפשרות לכל אחת להתהדר מעת לעת במראה עיניים זוהר ומיוחד, כמו למשל העיניים הסגולות המפורסמות של כוכבת הקולנוע ליז טיילור.

מה שמחזיר אותנו לחתן המופתע מהפתיח שלרגע התבלבל.
עצה מאיתנו: אם את מחליטה להחליף את צבע העיניים לדוגמא לעדשות כחולות ולהתקשט בעדשות מגע צבעוניות ליום החתונה, עדכני מבעוד מועד את הבעל המיועד.

צרו איתנו קשר

054-479-3097 סופי
052-828-5769 אלבינה

כתובתנו – דרך העצמאות 33 , חיפה

שלחו הודעה
דילוג לתוכן