קייטרינג לחתונה

קייטרינג מומלץ לחתונה, לאוכל יש חשיבות עליונה! - אלבינה וסופי

מעוניינים להפוך את הרגע המאושר בחייכם לבלתי נשכח?
הדרך לשם מתחילה דרך בלוטות הטעם של האורחים שלכם – קייטרינג מומלץ לחתונה.

מעמד החתונה הוא ללא ספק אחד הרגעים המכוננים בחיינו.
ההתרגשות לעמוד תחת חופה וקידושין עם בחיר או בחירת ליבנו הם ללא ספק רגע שננצור עימנו לכל החיים (בתקווה…).

על מנת לחגוג את המאורע המרגש, רבים מאיתנו בוחרים לקיים אירוע מיוחד אליו יתקבצו בני המשפחה, החברים ויתר האנשים האהובים עלינו.
מעבר לריקודים, לשמחה ולאדרנלין שבאוויר, אחד המרכיבים החשובים ביותר על מנת להפוך את אירוע החתונה לבלתי נשכח, מתחיל ונגמר דרך, איך לא, בלוטות הטעם.

אמנם כמאמר הקלישאה "על טעם ועל ריח אין להתווכח", ובכל זאת במידה ונקפיד מראש על קייטרינג לחתונה ברמה גבוהה, המציע מבחר סוגי מנות ובהתאמה לכל סוג הקהלים, הרי שאנו צפויים בסופו יום לקלוע לטעמם של האורחים שלנו, תרתי משמע.

קראו גם – דברים שאסור לשכוח ביום החתונה

קייטרינג מומלץ לחתונה - בון קוויזין – הבחירה המושלמת לחתונה

מזה למעלה מעשור שקייטרינג בון קוויזין זוכה ללוות מגוון רחב של אירועים, בדגש על הענקת מענה קולינרי מנצח ועשיר בטעמים מובחרים.

הקייטרינג אותו מוביל השף המוערך מאור אוזנה, מציע תפריט רחב היקף המותאם לחתונות, תוך הקפדה חסרת פשרות על חומרי גלם בסטנדרט הגבוה ביותר, בישול מקצועי וטריות.

תחת המעטה הקולינרי של בון קוויזין תזכו ליהנות ממנות איכותיות מכל הסוגים, החל ממתאבנים וראשונות, מנות עיקריות (כולל מענה לצמחוניים או בעלי רגישויות למאכלים), תוספות, קינוחים ועוד שלל הפתעות טעימות שקשה להישאר אדישים אליהן.

יצוין כי הקייטרינג של בון קוויזין כולל שפים מן השורה הראשונה בארץ, המעניקים שואו כחלק מחוויה שמותירה בקרב האורחים "טעם של עוד".

אנו מתחייבים לעשות את המיטב על מנת להיערך לאירוע החתונה שלכם בצורה המיטבית, כולל הקפדה על העדפות קולינריות כאלו ואחרות, יחד עם הענקת תשומת לב מלאה וירידה עד לפרטים הקטנים ביותר.

אז רגע לפני שבירת הכוס והאירוע לו אתם מצפים בקוצר רוח, זה הזמן להיעזר במומחים הקולינריים של בון קוויזין, להרכיב תפריט מנצח וליהנות מקייטרינג לחתונה עם ערך מוסף.

שיהיה בתיאבון!

קראו גם – משלוח פרחים או מגש פירות לסלון הכלות ביום החתונה

צרו איתנו קשר

054-479-3097 סופי
052-828-5769 אלבינה

כתובתנו – דרך העצמאות 33 , חיפה

שלחו הודעה
דילוג לתוכן