אופנת נשים אונליין

אופנת נשים אונליין - אלבינה וסופי

תקופת הקורונה היוותה זרז לתהליכים שסביר להניח היו צפויים להתרחש רק בעוד שנים ארוכות, כאשר העצימה תוך פרק זמן קצר את אפשרויות ההזמנה של מוצרים מסוגים שונים, בדגש על פריטי ביגוד ואופנה ישירות דרך האינטרנט, תוך שהיא משנה את דפוסי והרגלי הצריכה שלנו מקצה לקצה.

המהפכה הבאה שכבר נמצאת ממש מעבר לפינה מתייחסת לטכנולוגיות הבינה המלאכותית (AI), מציאות רבודה (AR) או מציאות מדומה (VR) שצפויות בעתיד הנראה לעין לאפשר לצרכניות להתנסות בבגדים באופן וירטואלי לחלוטין, עוד בטרם ביצוע הרכישה.
כך למעשה ניתן יהיה תוך הזנה של מידות גוף לבחון כיצד הבגד יראה עליכן, מבלי לצאת מפתח הבית.

לכך יש לצרף כמובן את הרשתות החברתיות להן תפקיד מפתח בכל הקשור לאופנת נשים אונליין.
הן מאפשרות לנו להתייעץ ולשתף בטרנדים אופנתיים ובלוקים שונים יחד עם העוקבות, לקבל מידע על מבצעים והטבות של מותגים וכן להישאר בסוד העניינים בכל הקשור לטרנדים האופנתיים העכשוויים ביותר.
קראו גם: שמלות כלה לנשים מלאות

על טעם אופנתי – כדאי ורצוי להתווכח !

וכעת לשאלת השאלות – מהם המותגים הכי שווים לרכישה ברשת ב-2023? כמובן שמדובר בשאלה מכשילה וכזו שהתשובה עליה משתנה בין אישה לאישה, ותלויה בגורמים כמו גיל, סגנונות עיצוביים מועדפים, תחביבים ועוד.
עם זאת, הרשו לנו להציג בפניכם את מותג האופנה טוטון שחי ובועט מזה קרוב לעשור, פרי יצירתם של בני הזוג – זוהר כלב ושמעון אזקיאל.

מתוך הבנה כי הרשת עמוסה באינספור מותגים מכל הסוגים והמינים, החליטו השניים לייסד מותג חדש משלהם, כזה שלוקח בחשבון את כל מה שאישה זקוקה לו – גזרות קלאסיות ונצחיות שיישארו איתה לתמיד, שימוש בחומרי גלם מובחרים שיבטיחו כי הפיס שברשותה ישמור על לוק מושלם גם לאחר שנים ארוכות ובעיקר, ניסיון להתאים את הפריטים השונים, כך שיישארו רלוונטיים.

אנחנו בטוטון מאמינים כי בניגוד לקלישאה, "על טעם אופנתי רצוי וכדאי להתווכח", שכן כל אישה היא יצור מופלא בעל רצונות והעדפות שונות. עם זאת, כל אחת מאיתנו זקוקה למותג המציב אותה ואת גופה במרכז, תוך ניסיון להעניק לה את התחושה האופטימלית שתאפשר לה לאהוב את עצמה ללא גבולות.
קשור ומומלץ – בגדי מעצבים לנשים

צרו איתנו קשר

054-479-3097 סופי
052-828-5769 אלבינה

כתובתנו – דרך העצמאות 33 , חיפה

שלחו הודעה
דילוג לתוכן