להיות הכי יפה ביום החתונה

מעבר לטקס המרגש והחשוב, חתונה טומנת בחובה הזדמנות עבור הכלה להרגיש כמו נסיכה.
מהסיבה הזאת, רוב הכלות משקיעות זמן, כסף ומאמצים רבים, על מנת לטפח את עצמן ולהגיע לאחד מהימים החשובים והמרגשים בחייהם שהן נראות נפלא וגם מרגישות כך.

בכדי להיות הכי יפה ביום החתונה, יש לא מעט פעולות בהן מומלץ לנקוט:

טבילה במקווה 

מעבר לעובדה במצווה, הטבילה במקווה מטהרת את הגוף ותורמת במידה רבה, גם לתחושה הטובה של הכלה.

הסרת שיער

 יש כלות אשר לקראת החתונה פותחות בתהליך של הסרת שיער לצמיתות ואחרות מסתפקות בשעווה או באמצעים אחרים להסרת שיער מהגוף באופן זמני, על מנת להגיע לחתונה כשהן חלקות.

בניית ציפורניים 

רוב הנשים לא בורכו בציפורניים טבעיות אשר גדלות בצורה מושלמת ולכן, כלות עתידות רבות המבקשות להגיע עם ציפורניים מטופחות ומרשימות ליום חתונתן, בוחרות לבנות ציפורניים מלאכותיות ולמרוח לק ג'ל, בעיצוב אלגנטי ומרשים – אשר כמובן, משתלב בהרמוניה עם שמלת הכלה ועם ההופעה כולה.
הטיפ שלנו: אם אתן סובלות מפטרת ציפורניים תשתדלו לטפל חצי שנה לפני החתונה.

עיצוב שיער 

רוב הכלות בוחרות להסתפר ו/או לצבוע את השיר מספר ימים לפני החתונה – על מנת להבטיח שהן יאהבו את התוצאה אשר התקבלה, ולעשות תסרוקת בבית או בסלון הכלות, ביום החתונה עצמו – זאת על מנת להשיג את מראה השיער המרשים והמחמיא ביותר.

כל פעולת הטיפוח בהן נוקטות כלות לעתיד לקראת יום החתונה, תורמות תרומה גדולה למראה הסופי של הכלה אבל יחד עם זאת, חשוב לזכור, כי הדבר הכי חשוב הוא איך הכלה מרגישה.
כלה אשר מרגישה שלמה עם איך שהיא נראית, תשדר את זה החוצה ודבר זה יתרום כנראה, את התרומה הגדולה ביותר להופעה שלה ביום החתונה.

למידע נוסף היכנסו לבלוג שלנו 
לפרטים נוספים מוזמנות ליצור קשר

צרו איתנו קשר

054-479-3097 סופי
052-828-5769 אלבינה

כתובתנו – דרך העצמאות 33 , חיפה

שלחו הודעה
דילוג לתוכן